Jak mogę skorzystać z DARMOWEJ DOSTAWY?
DARMOWA DOSTAWA obowiązuje na zamówienia powyżej 900 zł.
Jaki jest status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi 4-14 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (1-2 dni na terenie Polski). Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.
Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Czas realizacji zamówienia wynosi 4-14 dni roboczych.
Czy będzie dostępny jeszcze dany model?
Zachęcamy do napisania wiadomości na biuro@momofashion.pl zapytaniem o możliwość realizacji.
Czasem pomimo wycofania produktu jest jeszcze możliwość wykonania go specjalnie dla Ciebie.
Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?
Bezpieczne płatności obsługuje Przelewy24. również Blik jak i odroczone płatności
Paczki wysyłamy do Paczkomatu Inpost – ta opcja niebawem, kurier DPD oraz Poczta Polska
Co zrobić w przypadku przerwania płatności online?
W sytuacji, kiedy płatność online PayU zostanie przerwana, po upływie 15 minut zamówienie zostaje automatycznie usunięte. Prosimy o złożenie nowego zamówienia
Czy jest możliwość zakupu towaru z opcją odroczonej płatności (po 30 dniach)?
Tak, w przypadku odroczonej płatności mamy możliwość wykorzystania PayPo dostępnej przez PayU.
Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabelach, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania i mogą różnić się +/-5%. W razie wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, nr telefonu 608 511 469 infolinia czynna w godzinach od 10-18 doradzimy jaki rozmiar będzie prawidłowy.
Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?
Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać wymiany na odpowiedni rozmiar lub zwrotu w ciągu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę. Ale jeśli produkt Ci się podoba i chciałabyś mniejszy lub większy to przed odesłaniem go prosimy o kontakt na biuro@momofashion.pl
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu/reklamacji?
Masz 14 dni na zwrot produktu bez konieczności podawania przyczyny zwrotu.
Zwroty i reklamacje prosimy odsyłać na adres:
POLSKY Barbara Kmieciak
ul. Białowieska50/32
54-234 Wrocław
tel. 608 511 469
Prosimy o dołączenie uzupełnionego formularza zwrotu lub reklamacji z nr konta oraz paragonu.
Kontakt z nami ws. zwrotów i reklamacji: biuro@momofashion.pl
Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 5-14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu środków na podany rachunek bankowy.