ZWROT I WYMIANA

Każdy klient posiada prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni (wliczając soboty i niedziele) od dnia otrzymania przesyłki.
Towar musi być w stanie nienaruszonym – bez śladów użytkowania, prania, bez przybrudzeń.
Zwracany produkt przyjmujemy jedynie gdy nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony (a więc nie posiada zapachu perfum, papierosów bądź innych środków chemicznych, nie jest rozciągnięty, skurczony, wypłowiały,zabarwiony, popruty, rozerwany, wygięty, wytarty, pomięty, nie posiada śladów noszenia)
wraz ze wszystkimi metkami i etykietami.

O fakcie zwrotu towaru należy wcześniej powiadomić sklep, wysyłając e-mail na adres: biuro@momofashion.pl.
W odpowiedzi na niego akceptujemy zwrot i wysyłamy formularz zwrotu.
Nie odbieramy zwrotów wcześniej nie zaakceptowanych.

Produkt, którego zwrot nie zostanie uznany (przesyłka odesłana po wymaganym terminie, zabrudzona, uszkodzona lub uszyta na wymiar oraz bez metek i paragonu, formularza),
będzie odesłana na koszt klienta. W przypadku nie odebrania produktu zostanie on odesłany ponownie i klient zostanie obciążony kosztami ponownej wysyłki.

ABY ZWRÓCIC TOWAR NALEŻY:

    1. Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
    2. Wypełnić formularz zwrotu 
    3. Zwracany towar z dołączonym formularzem zwrotu, paragonem (dowodem zakupu-bez paragonu nie przyjmujemy zwrotów), należy odesłać przesyłką rejestrowaną na podany adres :


POLSKY Barbara Kmieciak
ul. Białowieska50/32
54-234 Wrocław

Nie odpowiadamy za zaginięcie  przesyłek  nie rejestrowanych wysyłanych zwykłm listem

Sklep nie pokrywa kosztów wysyłki, nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem. Nie przyjmujemy także zwrotów wcześniej nie zgłoszonych
 



Przypominamy również, że ubrania szyte na zamówienie indywidualne pod wymiar nie podlegają zwrotom.

Każda modyfikacja produktu na życzenie klienta jest traktowana jak zamówienie indywidualne.